Padel en Tennis4Air

30 juli 2023

Regen, zon en regenbogen tijdens Padel- en tennis4air

Op zaterdag 1 juli waren we te gast bij de tennisvereniging de Zoom in Bergen op Zoom voor de eerste editie van Padel4Air en Tennis4Air.

Tennis4air hebben we de afgelopen jaren al vaker georganiseerd, maar nog nooit in combinatie met Padel4air.

Al op vrijdagavond had de organisatie een heus overdekt terras ingericht tussen de tennis- en de padelbanen. Helaas bleek dit voor de eerste wedstrijden geen overbodige luxe want ondanks dat buienrader geen buien waarnam, stonden wij in de miezer te spelen. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Zowel op de tennis- als op de padelbanen werd gestreden in verschillende klasses. Van een allereerste keer op de padelbaan tot badmintonrally's op de tennisbaan.

In de miezerregen of in de zonneschijn. Ook hebben we heel wat regenbogen gezien, geschminkt op de gezichten van de allerjongste bezoekers. Naast prachtige prijzen was er ook een loterij, waar we maar liefst twee padelrackets mochten verloten.

En we hadden zoveel leuke prijzen dat eigenlijk wel iedereen met een groot, klein, zoet of interieur item naar huis ging. We sloten de dag af met een gezellige  gezamenlijk en lekkere BBQ.

Trots zijn we op de opbrengst van maar liefst €1310,- dat komt geheel ten goede van onderzoek naar Cystic Fobrisis (taaislijmziekte).  We bedanken de Zoom voor hun gastvrijheid en in het bijzonder de aardige zeer behulpzame vrijwilligers achter de bar.

En natuurlijk bedanken we alle deelnemers en sponsoren die deze geweldige dag hebben mogelijk gemaakt. Er komt zeker een nieuwe editie van Padel4Air en/of Tennis4Air!

Met sportieve groet,

Stichting The Air Team CF