Enthousiaste vrijwilligers gezocht

Kom jij ons helpen?

Team Competitie
Om alle soorten competities op onze club in goede banen te leiden, zoeken wij nog een streng doch rechtvaardig lid voor de competitiecommissie. Geduld, inzicht en humor zijn onontbeerlijke eigenschappen. Je moet de kleine lettertjes van de KNLTB willen lezen, van regels houden en af en toe 'nee' kunnen zeggen. Dan is voldoening gegarandeerd!

Voor meer informatie: spreek één van de huidige leden van competitiecommissie aan of mail naar [email protected].

Communicatie
Wie helpt ons beter te communiceren en onze leden beter te informeren via de huidige social media.

Vind je het super leuk om nieuwsbrieven samen te stellen, via Instagram of Facebook diverse activiteiten van onze vereniging onder de aandacht te brengen? Dan zoeken wij jou!

Voor meer informatie: spreek één van onze bestuursleden of mail naar [email protected]

Jeugdcommissie
De jeugd heeft de toekomst! Meld je aan voor de leukste commissie van deze club. Wij hebben je hulp keihard nodig.

Mail naar: [email protected]

Clubhuis
Horeca-tijgers gezocht voor ons clubhuisteam. De clubhuiscommissie is dringend op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Alle leeftijden (vanaf 18 jaar)

Mail naar: [email protected]

Heb je vragen over bovenstaande functies, mail dan gerust naar het e-mailadres dat bij de functie vermeld staat of naar [email protected].

Veel van onze vrijwilligers zijn vaak op ons park aanwezig. Spreek ze aan en laat je informeren.

Green Team
Vind je het leuk om de uitstaling van ons park mede te onderhouden? Neem dan contact op met Ben van Uum, iedere week op maandag ochtend nemen een groep leden het park onderhanden, van onderhoud aan de netten, bankjes en natuurlijk onze beplanting.

BHV-EHBO
Tijdens een partijtje tennis of padel kan het voorkomen dat er een ongelukje gebeurd dat meer vereist dan een pleister. Daar we niet zoals in het bedrijfsleven een BHV team kunnen hebben omdat deze personen niet altijd aanwezig zijn, zouden we graag in contact komen met leden die deze rol willen vervullen tijdens de drukkere dagen op ons park (denk hierbij aan toernooien, clubkampioenschappen en competitie).
We hopen zo een groep leden bij elkaar te krijgen die zich vrijwillig op willen geven op de wat drukkere dagen (als je zelf toch al aanwezig moet zijn tijdens de competitie of toernooi). Aanmelden kan via [email protected]