De Jeugd bij L.T.C. de Zoom

"MET SPORT, PLEZIER, GROEIEN"
Binnen onze vereniging L.T.C. de Zoom heeft de jeugd een eigen, belangrijke plaats. Wij bieden onze jeugdleden op alle niveaus mogelijkheden om zichzelf te ontwikkelen.
Het spelplezier en sportiviteit staat voorop. Daarnaast is gezelligheid, sfeer en betrokkenheid bij de vereniging ook zeer belangrijk. Maar de prestatie mag ook een rol spelen bij de L.T.C. de Zoom.

De kracht van onze vereniging is gezelligheid, iedereen is gelijk!

De doelen voor de jeugd op onze vereniging zijn:

• Voorwaarden scheppen om de jeugd zo goed mogelijk te leren tennissen.
  • Alle jeugd betrekken bij onze vereniging.
    Een gezonde mix van junioren en senioren creëren.
  • De jeugd (en hun ouders) proberen zoveel mogelijk te betrekken bij de organisatie van de verenigingsactiviteiten; onze jeugd heeft immers de toekomst.

De trainers van Tennisschool Bij Daan verzorgen in samenspraak met het bestuur de trainingen voor onze jeugd.
We organiseren ieder jaar een drietal leuke activiteiten, speciaal voor jeugdleden van alle leeftijden!
Deze activiteiten staan vast in onze jaarkalender:
* Jeugd Clubkampioenschappen
* Mini Maxi toernooi
* Tenniskamp
Naast deze activiteiten kunnen onze jeugdleden ook aansluiten bij de  voorjaars- en najaarscompetitie.
Heb jij ideeën voor een leuke activiteit of wil je lid worden van de jeugdcommissie, stuur dan een e-mail naar [email protected]