Vertrouwenspersonen van onze vereniging

Lekker tennissen met elkaar, dat willen we allemaal. Toch kan het gebeuren dat je tijdens of na het tennissen te maken krijgt met ongewenste omgangsvormen zoals seksuele intimidatie, agressie, geweld, pesten of discriminatie.

Ben je lid van onze vereniging en heb je te maken met ongewenst gedrag van tennissers, trainers/coaches, of andere mensen die bij tennisactiviteiten zijn betrokken? Dan kun je contact opnemen met een van onze vertrouwenscontactpersonen Tiny Dijks of Daan van Nassau.

Je kunt bij een van hen terecht als je denkt dat je slachtoffer bent of dreigt te worden van ongewenste omgangsvormen of als je vragen hebt over dit onderwerp.

Wat kan de vertrouwenscontactpersoon voor je doen?
De vertrouwenscontactpersoon is er voor jou. Ze nemen je serieus en luisteren naar je verhaal. Ze wijzen je de weg bij het zoeken naar oplossingen, verwijzen je – indien nodig – door naar de vertrouwenspersoon van landelijke sportkoepel NOC*NSF én gaat vertrouwelijk met je verhaal om.

Marga Mulders is te bereiken op telefoonnummer: +31 6 51710922

Daan van Nassau is te bereiken op telefoonnummer: +31 6 29462940

Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]

Kun je een van hen niet direct bereiken, dan kun je ook rechtstreeks contact opnemen met een vertrouwenspersoon van NOC*NSF, via [email protected] of per telefoon: 0900 202 55 90 (gebruikelijke belkosten) van maandag t/m vrijdag 08.00 t/m 20.00 uur.