Trainingen

Bij Daan is de tennisschool van Daan van Nassau. Hij verzorgt samen met zijn team zowel tennis- als padeltrainingen op onze vereniging. De samenwerking met deze tennisschool, de trainers en het uitgebreide trainingsaanbod verloopt al vele jaren tot volle tevredenheid van alle partijen.

Trainen zonder lidmaatschap bij L.T.C. de Zoom is onder geen enkele voorwaarde toegestaan! Voordat je je inschrijft bij de tennisschool is inschrijven bij de vereniging verplicht.

Het trainingsaanbod en overige activiteiten zijn divers. Het maakt niet uit hoe oud je bent, op welk niveau je wilt deelnemen en op welk tijdstip je wilt deelnemen, er zijn vele mogelijkheden. Samen met Daan en zijn trainers kun je de meest passende trainingsvorm kiezen en het beste uit jezelf en de sport halen. Inschrijven voor de traininingen doe je door te mailen naar [email protected].

Dit is het uitgebreide trainingsaanbod:

Dagtrainingen
Deze lessen zijn speciaal voor iedereen die technisch of tactisch extra training wenst of die het maximale uit hun tennisspel wil halen met de fysieke beperking zoals we die soms kennen. Deze lessen zijn tussen 08.00 en 16.00 uur. Dit kunnen privélessen zijn, duo-lessen of groepslessen. Hierin zijn series van 5, 10 of 15 lessen voor zowel tennis als padel mogelijk. Kosten voor deze lessen zijn op maat en afhankelijk van de wensen

Zomer- en wintertrainingen senioren
Van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 22.00 uur worden de reguliere groepstrainingen gepland. Naast groepstrainingen behoort een privétraining ook tot de mogelijkheden.

Zomer- en wintertrainingen junioren
Van maandag t/m vrijdag tussen 13.00 en 18.00 uur worden er groepstrainingen gepland voor minioren en junioren. Afhankelijk van de leeftijd worden groepsgrootte en tijdstip gepland. Ook voor de jeugd behoort een privétraining tot de mogelijkheden.

Uitgebreide informatie is te vinden op www.bijdaan.com