Sponsor Match?

Wij zijn als tennis- en padelvereniging voortdurend op zoek naar sponsors die een match kunnen vinden met L.T.C. de Zoom. Het spreekt voor zich, dat voor alle geleverde steun een tegenprestatie wordt geleverd. Alle contracten (impactperiode) worden voor drie jaar of langer afgesloten met een zogenaamde dakpanconstructie. Dit om de inkomsten van de vereniging te waarborgen. Dit moet ervoor zorgen dat niet alle contracten gelijktijdig aflopen.

Sponsoren

Als sponsor van L.T.C. de Zoom bent u automatisch lid van “L.T.C. de Zoom Business Club”.   Eenmaal per jaar wordt er een sponsordag cq. netwerkbijeenkomst voor u georganiseerd door L.T.C. de Zoom. Tijdens deze informele bijeenkomst kunt u kennismaken met uw collega sponsoren. Hierbij heeft u de gelegenheid om te netwerken en te genieten van een hapje en een drankje.

BORD sponsor ·

MEDIUM bord pakket

o   Sponsor bord 50 x 80 cm. full colour.

o   € 330,00**  voor drie contractjaren, excl. aanmaakkosten       (€110,= per jaar).

o   Plaatsing aan de bovenkant van de hekombouw.

o   Vermelding van uw bedrijfslogo* op de verenigingswebsite.

MAXI bord pakket

o   Sponsor bord 80 x 200 cm. full colour.

o   € 495,00**  voor drie contractjaren, excl. aanmaakkosten      (€ 165,= per jaar).

o   Plaatsing aan de korte zijden van het hekombouw.

o   Vermelding van uw bedrijfslogo* op de verenigingswebsite.

o   Vermelding van uw bedrijfslogo* op het sponsorbord in het clubhuis.

PADELBAAN sponsor

o   2 stuks bedrukking.

o   € 495,00**  voor drie contractjaren, excl. aanmaakkosten      (€ 165,= per jaar).

o   Plaatsing in overleg met commissie.

o   Vermelding van uw bedrijfslogo* in het digitale media scherm in het clubgebouw. o   Vermelding van uw bedrijfslogo* op de verenigingswebsite.

o   Vermelding van uw bedrijfslogo* op het sponsorbord in het clubhuis.

o   U bent welkom als toeschouwer op alle toernooien en evenementen

SCOREBORD sponsor

o   Tiebreak 1: eenzijdig bedrukt in één kleur op 10 banen (€ 175,= per jaar) € 525,00* voor drie contractjaren.

o   Tiebreak 2: tweezijdig bedrukt in één kleur op 10 banen (€ 275,= per jaar) € 825,00** voor drie contactjaren.

o   U bent welkom als toeschouwer op alle toernooien en evenementen.

De eenmalige aanmaakkosten nader te bepalen, dit is afhankelijk van de bedrukking

* bedrag wordt bij start contractjaren in een keer gefactureerd.

MATERIAAL sponsor

Sponsoring kan ook bestaan uit het ter beschikking stellen van materialen, goederen en/of diensten. Aan de hand van de tegenwaarde van de ter beschikking gestelde zaken wordt het sponsorpakket bepaald. Hierbij wordt gelet wat de daadwerkelijke waarde is en niet de commerciële waarde.

DOEK sponsor ·

• Heel doek pakket

o   365 dagen per jaar reclame via winddoek 1200 x 200 cm

o   Kleur BLAUW met WITTE opdruk..

o     € 850,00 per jaar bij drie jarig contract., excl. aanmaakkosten.

o   Inclusief 2 personen lidmaatschap LTC de Zoom voor 3 jaar.

o   Plaatsing aan de hoofdeinden van de tennisvelden.

o   Vermelding van uw bedrijfslogo* in het digitale media scherm in het clubgebouw. o   Vermelding van uw bedrijfslogo* op het sponsorbord in het clubhuis.

o  Vermelding van uw bedrijfslogo* op de verenigingswebsite.

o   U bent welkom als toeschouwer op alle toernooien en evenementen.

o   Het doek wordt door, de door L.T.C. de Zoom uitgezochte, leverancier van het doek rechtstreeks aan u als sponsor gefactureerd.

TOILET bordjes

€ 150,00 per jaar, advertentie in A4 formaat staand, PDF zelf aan te leveren.

TV reclame clubhuis

o   A. tarief voor reclame op TV clubhuis, advertentie zelf aan te leveren.   € 0,10 per bericht, frequentie 6 x per avond = € 219,00 per jaar.

o   B.  tarief wanneer men ook heel of half DOEK sponsor is, € 0,05 per bericht, frequentie 6 x per avond = € 109,50 per jaar.

Sponsorpakkett

• Inkomsten vanuit sponsoring zijn momenteel niet BTW-belast. Hiertegenover staat een tegenprestatie van L.T.C. de Zoom. Alle bedragen die worden genoemd zijn exclusief BTW.
  • Sponsorpakket af te sluiten voor minimaal drie jaar en maximaal vijf jaar.
  • Alle reclamedragers dienen aan een uniforme, door KNLTB aan te geven maatvoering te voldoen.

Met vriendelijke groet,

de Sponsorcommissie L.T.C. de Zoom