Opzeggen?

Wil je je lidmaatschap van L.T.C. de Zoom opzeggen?

Het opzeggen van je lidmaatschap moet vóór 1 december van het huidige kalenderjaar worden gedaan door een e-mail te sturen naar [email protected]

Je kunt bij een opzegging een keuze maken:

Keuze 1, opzeggen met gebruik van de banen tot 31 december.
Je kunt tot eind van het jaar gebruik maken van onze banen. Je hebt dan nog wel een bardienstplicht.

Keuze 2, opzeggen zonder gebruik te maken van de banen tot 31 december.
Je kunt vanaf het moment van opzeggen geen gebruik meer maken van onze banen (afhangen en toegang tot het park wordt geblokkeerd). Je bardienstplicht komt te vervallen. Restitutie van de contributie over resterende maanden is niet mogelijk en opzeggen met deze keuze is alleen mogelijk als er nog geen bardienst voor je staat gepland.

Bij opzeggen gelieve aan te geven welke keuze je maakt. Alleen opzeggingen die de ledenadministratie per e-mail heeft ontvangen worden in behandeling genomen en zullen we bevestigen. Wanneer je geen bevestiging hebt ontvangen van de opzegging dan dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met de ledenadministratie.

Verder geldt het volgende:

• bij het opzeggen na 1 december is de volledige jaarcontributie voor het volgende jaar verschuldigd, ongeacht of men daadwerkelijk van het lidmaatschap gebruik maakt;
  • bij verhuizing, langdurige blessure, ziekte of anderszins, wordt geen deel van de jaarcontributie geretourneerd, restitutie is dus niet aan de orde.